torsdag 14 februari 2013

Trött

Efter den här dagen är jag riktigt trött men har fått riktigt mycket gjort!
Det gick bra för Melle på Bvc, han skrek till precis vid sticket men ingenting sen!

Valter blev jätte glad och skratta när han träffa Tindra och Melvin<3 Han saknar sina storasyskon när dom inte är hemma!!

Vi kom hem vid 15 och har hunnit med att äta både pannkakor och spagetti och köttfärsås! Och såklart Melvins fika som han valde efter Bvc besöket!

Är glad över min fina mage<3 Delar med mig av en bild, imorgon går jag in i vecka 30!
Nej nu måste jag Bada sen sova är helt slut!
Tack gör idag och godnatt!!
Kraam



6 kommentarer:

  1. Tack gulliga för receptet! Låter supersmarrigt!

    Åh så fin magen!!! Jag har precis fått dagens goda skratt när jag läste din kommentar, galet roligt att du satt i dig chokladasken du köpt till Magnus. Hahahahahaha! Låter precis som något jag skulle kunna göra :-)

    Jag har aldrig haft några särskilda ha-begär som gravid men däremot när suget satte in, oavsett vad det var, så kunde jag gå fram som en ångvält för att få det och då sätta i mig hysteriska mängder. Tills jag blev kräkfärdig typ ;-)

    Skönt att ni har en grovingång, blev lite nervös att ni hade sådär fint i hallen ;-) Haha, nä men skönt på riktigt med en grovingång. Det saknar jag mycket när man har en hög med småfolk.

    Sov gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Fiiin mage! Saknar det inte dock. Är inte gjord för att va gravid tror jag :-P Men det är så roligt och mysigt när andra är gravida ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Rackarns vad magen har vuxit hihi men den är superfin :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Finmagen!

    Jo, det känns lite onödigt att köpa jacka nu. Men samtidigt bor jag i norra delen av sverige och vet att vi kommer att ha vinter i typ 2 månader till. Och så länge fungerar det nog inte att gå med öppen jacka ;)

    SvaraRadera
  5. Men så fin mage du har, och det är liksom bara så mysigt och fint med gravida kvinnor. (Även om man själv brukar känna sig mindre fin alla dagar). Och här går vi också in i v.30. Hihi!

    SvaraRadera
  6. Jättefin!! :D Går med in i vecka 30 på söndag :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3