torsdag 31 januari 2013

"Svenne bollar"

Idag har jag och Valter bakat nått nytt, vita chokladbollar! Blev mycket gott!
Jag är helt slut ikväll, krypningar i vaderna och trött som en... Sen så vet jag inte om det är träningsvärk eller foglossningar men har så himlans ont i bäckenet! Hoppas bara att det är träningsvärk från min promenad igår:)

Det var så mysigt att få hem Tindra och Melvin! Tindras öga ser jätte fint ut fortfarande lite svullet och så ser man att det andra ögat behövs nog opereras med, men det gick ju så fint nu så det ska inte vara några problem:) Jag lånade en bok till tindra på biblioteket igår eftersom hon börjat läsa, hon läste 8 sidor i den lättlästa boken! Jag blir stolt<3
Melvin börjar också intressera sig mer och mer för bokstäver och pysselböcker och då hänger Valle också med:)
Nu sover alla fina och jag ska lägga mig i ett bad med engelska boken!

Sen är det natti<3

5 kommentarer:

  1. Mm svennebollarna ser smarriga ut! Nååå vad tyckte du nu om din allra första Glossybox??? ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Promenader är ju så härligt. Särskilt om det är fint väder ute också ;) Jag går väldigt mycket i vardagen då jag promenerar ca.7km om dagen, till och från jobbet och hämtning/lämning på förskola. Men önskar att vara ute och mer "motions gå" också. Härligt att köra igenom kroppen på gym, kändes att det var länge sedan men ser fram emot träningsvärken nu, hihi.

    Allt vad alla paket innehöll kommer att komma upp på bloggen eftersom, så håll utkik! ;) Det första är redan uppe. Vad har du själv köpt för något? :)

    SvaraRadera
  3. Har du något recept på dem? Kram Kirsten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag letade efter receptet igen men hitta inte :( kram

      Radera

Tack för din kommentar <3