torsdag 29 augusti 2013

Dagens lille Valter


God morgon
Idag kommer Tindra och Melvin hem.
Jag har bara inte planerat hur och när eller vilken ordning jag ska göra. Valter ska hämtas klockan 13.30 och Tindra och Melvin slutar skolan 13.15 det är 2 mil mellan T och Ms skola och Valters dagis :/ Jag måste komma på nått som håller i längden. Jag tror säkert att Valters förskola går med på att jag hämtar senare men Tindra och Melvin blir så glada när Valter är med och hämtar när dom inte träffats på länge. 
Det tåls att fundera på, klockan tickar...
Nu ska jag passa på att måla medans Saga sover:)

Ha en fin dag! 

3 kommentarer:

  1. Kan du hämta Valter lite tidigare då? Eller det kanske också blir krångligt...

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kommer på en lösning, och vad målar du för någonting? :)

    SvaraRadera
  3. Ibland önskar man att man kunde klona sig själv ...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3