söndag 12 maj 2013

Vin

Vilken dag, först så blev det tomt när mina föräldrar åkte hem.. Sen har Melvin varit hos en kompis och lekt halva dagen.. Jag och Tindra har bakat en kladdkaka och sen kom kvällsrutinerna.. Äta, bada, duscha och lägga sig... Och mitt humör är en riktig berg och dalbana, ska bli såååå skönt med måndag och rutiner igen! Magnus börjar jobba imorgon också efter att först varit hemma sjukskriven med ryggen och sen pappaledig.
Välkommen Måndag!

Kan varmt rekommendera ett gott alkoholfritt vin detta på bilden!!

3 kommentarer:

  1. Det är skönt när allt börjar återgå till det normala :)

    SvaraRadera
  2. Rutiner är också något jag blir konstig av i kropp och själ om de inte följs :)

    Sv: Tack! Ja det blev riktigt riktigt bra :) Trädet stod precis intill förrådet innan och är nu flyttat en bit. Det är Alvas dopträd, ett plommonträd hon fick av min syster.

    Hoppas ni sovit gott inatt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kladdkaka, åh... Jag vet vad jag kommer äta ikväll. Haha!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3