torsdag 7 februari 2013

Recension av mobilskal

Min recension av "Egen designat mobilskal" från Mobian.se

Jag är mer än nöjd med detta skalet, för det första blev bilden jätte bra både i placering och skärpa! Sen så är det mycket behändigare att hålla mobilen i handen med skalet på, den "halkar" inte ur handen om jag tex bara använder en hand. För övrigt gillar jag materialet i skalet då det känns rejält men ändå inte för stort. Och även om jag haft mobilen i samma ficka som nycklar och till och med tappat mobilen så är skalet inte repigt som det lätt blir annars.
Från början tyckte jag att 299kr var mycket pengar men om du ser dig omkring i butiker osv vad du får för 299kr så är det inte så mycket och här får du dessutom designa skalet själv med ett favorit motiv eller varför inte en text med budskap!

/Veronica Jakobsson

2 kommentarer:

  1. Åh, det är så himla fint med egna mobilskal, personligare kan det inte bli :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3