onsdag 20 februari 2013

Busunge som han själv säger..

... Valter kallar sig själv för busunge och det är han verkligen! Jag är helt slut som han kört med mig efter han badat, jag tog på han en blöja och han tog av den, jag skulle smörja hans utslag och han bara spralla så jag spruta kräm i soffan...
Det visade sig att jag tog på blöjan på fel plats, han ville ta på sig den vid tvn?!!! Haha han är bestämd min lilla minsta<3 Han är min lilla minsta ett par veckor till sen kommer han antagligen bli jätte stor!

Maten blev jätte god ikväll och Valle var också glad för den:) Efter maten blev det kladdig kladd kaka som jag och Valle baka idag:) jag är sugen och det är gott men fy vilken halsbränna man får av godsaker!

Natti på er, ikväll blir det varmt bad och be om massage, tack;)!



1 kommentar:

  1. Usch vad tragiskt med kvinnan :-( & lite otäckt att det var så nära er, det är ju inget man vill att barnen ska "kliva" på. Inte en själv heller för den delen. Hemskt när en människa anser att livet inte är värt att leva :-(

    Haha, nä jag tror inte vi skrivit om vart vi bor förut och de småländska skogarna vara lite roligt eftersom jag bor på östgöta slätten :-D Strax utanför Linköping. Fast vi bor ganska nära skog :-)

    Hade inte en aning om att du var skånska, festligt när man får veta lite mer om människor sådär som man "pratar" med :-)

    Sov så gott! Här finns viss risk för en del nattvak med liten hostig pojke.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3