torsdag 7 februari 2013

Bebis gillar vänster sida i magen

Bebis verkar gilla vänster sida i magen, magen ser helt sné ut:) Den här veckan är och har jag varit så himla trött, känner mig nästan bakis. Det kan ju också bero på att jag inte promenerat så mycket denna veckan! Och jag har fortfarande inte gått till gymmet för en prova på vecka! Vad är det att dra ut på liksom, jag har ju skor och träningskläder så jag har inget att skylla på mer än att jag är trött men jag vet ju att jag bara blir piggare om jag går dit!

Idag blir det lång dag för Valter så vi kan vara lediga tillsammans och gå på öppna förskolan imorgon förmiddag! Sen på eftermiddagen ska Valter leka med sin kusin! Det skiljer en månad exakt på dom och efter kalaset ihelgen, ja vi har sett det tidigare också men dom trivs så bra tillsammans man ser att dom verkligen har roligt tillsammans! Så imorgon har vi fått ihop det:) Der blir en riktigt leka dag imorgon!

Tack så himla mycket för all positiv feedback efter jag skrivit om Alopecia, det värmer verkligen i självförtroende hjärtat!


Ha en fin dag! Kram V

5 kommentarer:

  1. Roligt att kusinerna har så kul ihop, guld värt :-)

    Vintern är hemsk med alla dessa sjukor. Vi gör det vi är bäst på, roa oss här hemma ;-)

    Önskar dig en fin torsdag, snart är det helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här finns också en liten bebis som uppskattar vänster sida av magen :) Roligt också att vi ska ha ungefär samtidigt. Vår minsta är beräknad den 8 maj, när har ni bf?

    Och roligt att du är med och tävlar! Lovar att dom där snuttefiltarna är världens bästa. Min 2-åring hade såna när han var liten och bebis ska såklart också få egna :)

    Ha en fin dag!
    Kram - Elin

    SvaraRadera
  3. Åh, så gosigt! Vet ni om det blir en kille el. tjej förresten? Bebisen här i magen har inte "valt" någon sida ännu :-)

    På tal om mina tävlingar - Alla tävlingar jag har är sponsrade och deppa inte, jag har en massa andra tävlingar på g som du kan vara med i :) Hoppas nu ni får en fin Torsdag, kraam!

    SvaraRadera
  4. Hihi ser ju så roligt ut med "vänsterhäng" :) Hoppas du kommer iväg till gymet denna veckan istället. Bra info om din sjukdom förresten! Sånt man liksom inte tänker på att det finns.

    Japp idag är det Tankens Dag så då får man väl tänka lite mer än vanligt :D

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3