fredag 22 februari 2013

Barnmorskan vecka 31 "Glykosbelastning"

Vill så varmt rekommendera min fina Barnmorska Marianne Moline på Kvinnohälsan i Helsingborg, hon är jätte gullig, omtänksam och ser dig och tar dina bekymmer på allvar! Innan arbetade hon tillsammans med Dr Gynther Schmidt, dom har samarbete nu med och han kan jag också rekommendera då jag och Magnus gick ditt när jag fick ett missat missfall (Missed abortion) innan jag blev gravid med Valter och så träffar man även honom när man precis fått reda på att man är gravid så man får alltid ett tidigt vul när man går hit för att fastställa graviditet!

Nu ligger jag och väntar ut tiden under min glykosbelastning och bara längtar Efter frukost!

Hjärtljuden låg på 146
Blodtryck 110/60
SF-måttet 30
Hb -




3 kommentarer:

  1. Jag igen, haha men hoppas tiden går fort nu så du får äta en god frukost :) Kram

    SvaraRadera
  2. Att ha en barnmorska man verkligen gillar betyder ju så mycket!! Min är också hur bra och gullig som helst, guld värt!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vår första graviditet, oplanerad, unga och boende hemma slutade i ma. Usch vad jobbigt det va :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3