fredag 4 januari 2013

Idag går vi in i vecka 24 (23+0)

Tiden går fort denna graviditet och jag är inte alls lika ambitiös som dom andra graviditeterna med att hålla koll på vecka och ta magbilder varje vecka... Jag får gå in i en app där jag har räknat ut vilken vecka jag är i för att veta:) Nästa vecka är första riktiga besöket till barnmorskan så det kanske kommer efter det att man börjar ha koll på veckorna eftersom hon säger det varje gång hon mäter magen!

Igår kväll levde bebis riktig rövare i magen :) var nog för jag satt och tryckte i mig godis! Jag väger 70 KILO idag vilket innebär att jag har gått upp 14 KILO sen jag blev gravid!!!!! Jag är så fixerad vid antal kilo, vore bättre att jag inte vägde mig men jag kan inte låta bli:) nog bara fr att jag ska ha nått att gnälla över!! :)



2 kommentarer:

  1. Här går det undan! :) Fin!

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. oj redan vecka 24, fin mage du har fått:) Själv går jag in i vecka 19 idag:)

    Du får ha en superbra helg!!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3