lördag 5 januari 2013

Livlig kväll och natt!

Igår kväll när jag kom hem från jobbet och pussa på barnen som såklart sov då kom jag in till Tindra som låg och sov med sitt foto på henne och mig för 3-4 år sen och sen när jag kommer in till min säng och ska pussa på Valter så ser jag en bild på Måns Zelmerlöw som Tindra har klippt ut till mig:) Jag har alltid sagt till tindra att det är mammas snygging och friar han till mig så lämnar jag allt;) haha hon har tagit det på fullt allvar:) Och vid två tre i natt kom
Melvin in och sa att han saknat mig när jag var på jobbet och ville ligga brevid mig, så han fick krypa ner och jag höll om honom, en timme senare vaknar jag av en bitch clap på kinden Tack för den Melvin:) antagligen livliga drömmar!! Jo men det blir mycket sömn med 4 personer i en 180 säng:)

Jag tindra och Valter cyklade ner till Melvins hockey tidigare idag och då visa tindra att hon inte är värst glad för sin cykel ett dilemma allså för hon kan inte både få en ny cykel och ett Nintendo ds i födelsedags present... Världsproblem!

Ha en fin solig dag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3