onsdag 1 april 2015

Speedad


Vet inte om det är positivt eller negativt men när jag är speedad gör jag smycken på löpande band. Hjärnan jobbar på högvarv och jag har hur mycket energi som helst, men nu är jag samtidigt medveten om att kraschar jag så kommer jag må skit. Så mitt mål är att köra mig att stoppa mig själv. Jag har kommit så långt att jag är medveten om att jag är på högvarv just nu, innan följde jag bara med i forsen och körde i 210 tills jag krascha ner i botten och mådde skit. Men nu vet jag och jag vill inte landa på botten så vad gör jag för att varva ner? Eller ska jag gå all in och göra smycken av bara helvete nu så jag kan ta det lugnt sen när jag har ett lager? 

Tror det bara är jag som har svaret på det... 

1 kommentar:

  1. De är jättefina, men ta det luuugnt! Ta ett yogapass emellan åtminstone :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3