torsdag 15 januari 2015

Harmoni eller utmattad

 
Ljuslyktor kan jag inte ha för många av.

Känner mig inte så orolig i kroppen idag men är helt slut, inte helt slut som att jag mår dåligt utan helt slut som att jag jobbat flera dagar i rad och äntligen är ledig och kan slappna av.

Tänker jag efter är det inte så konstigt att jag känner så, min kropp och hjärna har jobbat på högvarv under en längre tid och jag tror att det är min medicinhöjning som hjälpt mig att varva ner och att jag kan känna lite fred och ro med mig själv.

Det gick bra att få iväg alla imorse och nu sitter jag och laddar för att gå ut med hunden. 

Hur mår du idag? 

2 kommentarer:

  1. Här är det lite tvärt om, min medicin hjälper mig att varva upp eftersom jag har problem med det.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vart en skön promenad. Själv laddar jag för ett besök på badhuset. Är inte helt motiverad idag dock. Men jag ska dit :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3