fredag 30 januari 2015

För mycket

Det har varit för mycket idag, det märks för jag är skit förbannad, irriterad och stör mig på allt det var många dagar sen jag kände så här... 

Det börja med att vi försov oss, halvstressig morgon vilket är dålig start på dagen för mig men det påverkade inte mig så mycket. Åkte hem en timme sen kom Magnus hem och var med barnen så jag kunde åka och bara med på "rasten" på jobbet och träffa kollegorna. 
Det blev lyckat och trevligt. Kände mig mer bekväm än jag hade föreställt mig. 

Kommer hem barnen är hungriga och gnälliga men vi måste köra till vårdcentralen och ta bort sagas stygn. Fixar klart det plus väntan på totalt 1 timme.
 Köra 2 mil och hämta tindra och Melvin i skolan, köra hem igen, lämna Valter hos kompis, in och prata lite, kommer ut till bilen, dom två älsta bråkar med varann (som vanligt) kör hem ger saga macka men hon äter en äppelklyfta enbart. 

Körde Melvin till kompis men han kan gå in själv. Köra och lämna saga hos farmor, hem och hämta tindra så hon fick följa med mig och handla (ingen storhandling) men var i affären totalt 1 timme och 50 min!!!! Ja så är det för mig nu för att jag inte ska stressa upp mig. 

Hem hämta Valle. Magnus hämta saga, bada Valle och saga åt pizza och hade jätte mysigt med barnen knappt en timme och när dom skulle sova blev det kaos... Ingen ville sova och det sluta med att dom två minsta sover mellan oss och ingen egentid på kvällen...... Precis som igår. Och egentiden på kvällen är livsviktig för mig nu när jag har haft sjuka barn hemma i 2,5 vecka....., jävla skit låt det bli vardag och låt mig få vila innan jag blir galen igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3