torsdag 22 augusti 2013

Fyra fina barn

Idag har varit en riktigt bra dag. Babymassagen gick jätte bra. Lika mysigt  som dom andra gångerna. Det började med att vi fick presentera oss och berätta om oss och barnet och ev syskon och jag fick börja. Jag har aldrig gillat att prata inför nya människor och berätta om mig själv. Men idag kändes det bara så självklart för mig att prata. Jag blev nästan avundsjuk på mig själv när jag hörde mig själv säga: Det här är Saga och hon har 3 syskon, Tindra 7, Melvin 6 och Valter 2,5 och då Saga själv som är 3,5 månad. 

Jag har fyra fina barn och jag skulle vilja ha fler<3 Det är roligt och mysigt med barn med också jobbiga perioder men även dom jobbiga perioderna kan bli roliga dom med. Och det roligaste att tänka tillbaka på dom jobbiga perioderna, då kan man ofta "skratta" åt hur det var. Barn både säger roliga saker och gör tokiga saker ibland:)

2 kommentarer:

  1. Åh, så fint skrivet och visst är det fantastiskt med barn. Vi vill också gärna ha fler :) Jag försöker för övrigt lösa korsord då tiden finns då jag tycker det är ett mysigt tidsfördriv och korsord är något jag alltid gillat :)) Några loppistips vet jag inte om jag har men jag försöker gå på olika loppisar hela tiden eller att det går en stund mellan gångerna om jag går på samma så det liksom kommer in nya saker. Men det är lite som trisslotter, plötsligt händer det ;)

    SvaraRadera
  2. Det är stort att vara fyrabarnsförälder, grattis! Snart är jag också där och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning... :)

    Hoppas ni får en mysig fredag!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3