torsdag 25 juli 2013

Tura


Idag har vi som vi kallar här i Skåne turat mellan Helsingborg-Helsingör. Vi vakna upp vid 8-9 i husvagnen och det gick faktiskt jätte bra att sova i förtältet. Det är en matta på marken och sen sov vi på vår höga luftmadrass. Det var perfekt. Trodde först att vi skulle frysa men vi var faktiskt jätte varma trots att vi vakna upp till regn. Efter frukosten körde vi hem och duscha sen åkte vi till Helsingborg.Tänkte inte på att det var Helsingborgs festivalen men efter att vi cirkulerat runt i p-huset utan en ända ledig plats så... :) Tills slut så hitta vi och vi tog båten. Det var mysigt. Jag är så stolt över mina fina och roliga barn. Jag tog med dom in i taxfreen och gick runt och kolla. Vi börja med att jag fick lukta på parfymer sen gick vi bort till leksaker och godis området. Inte ett ända tjat om nånting men dom fick ändå med sig någonting var<3 hemma så grilla vi och åt kladdkaka till efterrätt och barnen fick ta mycket plats och prata. Lille Valle dock han somnade redan halv sex och sover än. Nu blir det natti natti för tidigt inorgon bitti ska jag lura med Magnus på en överraskning:) Imorgon är det nämnligen ett år sen som han överraska mig med en hel underbar överrasknings dag och han hade köpt ringar till oss<3 imorgon är det allså ett år sen vi förlova oss och lite mer än 5år sen som vi träffades den där natten på Harrys! Älskar dig Magnus, puss. 


4 kommentarer:

Tack för din kommentar <3