måndag 8 april 2013

Nytt till paradhyllan

Ikväll har jag gjort ett litet "skynke" för att dölja kökshandukarna på paradhyllan.
Jag köpte det här tyget i höstas för att jag skulle klä om en Emmafåtölj men upptänkte ganska snart att det skulle bli för svårt och ta låååång tid ( för svårt för mitt tålamod) men jag har en annan 40-50 tals fåtölj som jag har börjat klä om i tyget. Det är också pyssligt och svårt men ska bli kul när jag väl är klar! Målet är att den ska bara klär när bebis kommer, jag tror nämligen att det blir en skön plats att sitta och amma på! :) Och Valle verkar tycka att det är en skön plats att sitta och vänta på maten på<3

8 kommentarer:

  1. Kul att du hittade in hos mig! Och ja, visst är det skoj med shopping! :-D

    Om du går in på http://www.arla.se/evenemang/koslapp/ så kan du kika där på när det är kosläpp i olika delar av landet. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad flitig du är! Fint! :)

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert jätte fint!

    SV: Jag vet inte vad happy lightsen är gjorda av, men de verkar vara hyfsat tåliga iaf :). Spelet heter candy crush, men prova det på egen risk. Jag har aldrig varit så fast i någonting.... :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det där tyget är så himla fint och vilken mysig amningsplats du kommer få:)

    Hoppas ni får en fin dag

    Kram

    SvaraRadera
  5. Duktig du är! Själv har jag noll tålamod när det kommer till tyg ;)

    Och vi har också varit usla på att ta bilder under förlossningen. Säkert för att det brukar vara jag som står med kameran så sambon glömmer bort det, haha!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint tyg! Blev ju kanon!

    Tack fina du för dina goa kommentarer och kramar! Jag var verkligen helt slut igår hela dagen efter den mardrömsritten! Sov mitt på dagen och gick och la mig redan klockan 6. Inga krafter kvar liksom. Men i natt blev det inga hemska drömmar tack och lov. Det har varit såhär sen jag var liten och ligger nog i släkten lite också. Är gräsligt trött på det bara för det är både pinsamt och tröttsamt!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3