torsdag 25 april 2013

Halvfabrikat

Ikväll har vi ätit Lasagnette och det är en stor favorit av barnen! Och jag gör det när jag inte har jätte ork till matlagning eller nä jag kan nog göra det annars med för det är så gott men massa olika grönsaker till!
Vad tycker du om att laga halvfabrikat eller du kanske aldrig lagar halvfabrikat?

Första kvällen denna veckan med alla tre hemma! Har gått bra men det märks verkligen att mitt humör åker berg och dal bana, trött som en...

Vi har varit ute i kvälls solen och cyklat, inte jag jag gick men barnen:) Tindra dock, hon hade det tufft då handbromsen har hakat upp sig så den är i hela tiden, stackarn!

Nu sover alla tre och jag ska ta och njuta av ett bad<3



5 kommentarer:

  1. Mysigt med cykeltur! Jodå visst händer det att jag gör halvfabrikat och just lasagnette gjorde jag en del när de äldsta barnen var små men jag tror jag föråt mig på det för jag har inte gjort på säkert 7,8 år. Haha! Kanske skulle testa igen :-) Försöker dock hålla mig borta från halv och helfabrikat men ibland är det toppen när tid och ork inte finns.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Här blir det halvfabrikat lite nu och då :).

    Hoppas du hade en skönt bad! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jo visst händer det att det blir halvfabrikat här hemma också, inte speciellt ofta, men någon gång ibland.

    Hoppas ni får en mysig helg

    kram Therese

    SvaraRadera
  4. Ibland så blir det halvfabrikat, bra att det finns när orken inte gör det ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3