lördag 9 mars 2013

Lördag

Riktigt härligt vår väder idag!
Det syntes på himlen i morse att det skulle bli fint, helt rosa när solen gick upp!
Efter dagens arbetspass gjorde jag mig en kopp kaffe och tog med mig ut i solen, det blåser mycket men när jag väl satte mig vindstilla värmde det riktigt gott om kinderna!

Magnus och Valter är och kollar på någon hockey grej med Rögle så jag har gått och vattnat lite blommor och nu ligger jsg i Valters säng och vilar lite, känns som det ända rummet som är någorlunda svalt här i huset när solen stått på!

Vad hittar ni andra på idag? Har ni också soligt?



2 kommentarer:

  1. Åh en kopp kaffe i solen lät inte helt fel:)

    Vi har också haft soligt väder idag, men har spenderat dagen på köpcentret i jakt efter kläder till en 50 årsfest, men inte hittade vi några:(

    Hoppas du och din familj får en mysig lördagskväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: Av en ren slump så hittade sambon en app där man gör bilder så att det blir mönster till pärlplattor och då började jag kolla på google och blev sugen på att prova det:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3