lördag 23 mars 2013

Leopard mönster

För mig kan en liten bebis pojke eller flicka ha blått, rött, lila, rosa eller grönt. Jag har köpt leopard mönstrade lakan till bebis och det kan "man" ju bara ha till en flicka enligt Magnus, jag har sen länge köpt den leopard mönstrade jumpsuiten från lindex till bebis oavsett om det kommer bli en flicka eller pojke!

Hur ser ni på saken? Ska det vara jätte flickigt till flicka med rosa och söta klänningar och blått med bilar till pojkar eller tycker ni som jag att små bebisar kan ha vad som helst som är bekvämt? Eller bara vad man tycker är fint? Självklart klär jag mina barn pojk/flickigt med men jag har inget emot att klä Valter i lila heller:)

Haha vi har fyra namn till både pojke och flicka här hemma men undra om vi kommer att komma överens! Jag har två namn som jag fastnat för ett till pojke och ett till flicka och Magnus har också men inte alls dom namnen jag tänker på:) vi får se vad bebis ser ut att heta när hen kommer ut<3

Snart ska vi äta jordgubbar från trädgården som heligt legat i frysen och inte har fått röras för Magnus men äntligen ikväll ska vi äta våra jordgubbar med grädde/ vaniljglass:)

1 kommentar:

  1. Det är klart en pojke kan ha rosa och en flicka blått etc. men jag måste erkänna att jag själv är lite "dålig" på det när det gäller kläder till Saga. Dock har jag köpt en massa "killiga" kläder till bebisen i magen då jag/vi tror att det är en liten lillebror. Skulle de inte vara de så skulle lillesyster då ändå få använda dom kläderna :-) Huvudsaken dom har kläder, hihi.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3