torsdag 14 mars 2013

Godmorgon!

Snön ligger kvar och solen tittar fram då och då! Åh vad jag längtar efter att använda vårkläder nu! Jag är riktigt trött på klumpiga vinterkläder idag!
Och just nu är det rätt skönt att Valle är inne i en "kan själv" period och så får det ta den tid det tar!

Jag blir glad att ni vill vara med att gissa om bebis:) Nu får jag börja planera ett pris till den som gissar närmast! Det är kul att många gissar flicka och jag som tror att det är fullkomligt omöjligt att det ska kunna bli en tjej då det på Magnus pappas sida "bara" finns två tjejer men på mammans sida är det ingen "onormal" skillnad! Jag har fått för mig att det är pappans gener som bestämmer könet?
Ja det där kan man spekulera i:)

Jag ska fylla på listan och lägga upp den senare idag! Nu måste jag ta tag i Samhällskunskapen så jag kan hämta hem barnen i skaplig tid idag!

Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3