fredag 1 mars 2013

Go eftermiddag!

Sitter och äter lunch, vet ser inte ut att vara den mest näringsrikaste måltiden och speciellt för mig som gnäller om att jag får för lite järn i mig, men ris är nått jag ätit mycket av denna graviditeten eller ja hela den här måltiden på bilden nedan är min favorit mat nu, undra om moderkakan kommer vara vit när den kommer ut?!:) Fast det här med järnetkompenserar jag ju det med järnbrus och Blutsaft nu:)

Snart är det dags för ett kvällspass på jobbet och det ser jag fram emot sen håller vi helg! Att jobba för mig just nu är som att åka och ladda batterierna socialt eftersom jag hela veckorna sitter i min ensamhet och pluggar om dagarna!

Ha en trevlig helg nu!

3 kommentarer:

  1. den müsli jag äter är från frebaco och heter frasmüsli med vanilj och blåbärssmak, sedan lägger jag alltid till krossade linfrön, solroskärnor, pumpakärnor och ibland några russin eller tranbär :)

    SvaraRadera
  2. Haha, och jag som inte alls är speciellt förtjust i ris denna graviditet utan i istället i kokt potatis ;)

    SvaraRadera
  3. Själv blev jag galet sugen på hårdbröd av din bild :-) Angående jobbet så har jag inget speciellt "slut datum" utan jag har tänkt jobba så länge jag orkar och få må bra. Själv då? Trevlig kväll!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3