måndag 7 januari 2013

Trötta

Ikväll är vi trötta, Valter tyckte att det var skoj med öppna förskolan, dock lite skeptisk till rytmikstunden då det var väldigt många där just idag eftersom det var många som hade studiedag! Efteråt passa vi på att handla mat för veckan och Valter somna nästan i kundvagnen:)
Imorgon blir det dagis för Valter och skola för mig:)

Åhh jag vill dela med mig av mitt fynd idag en burk miniral viel från Bare Minerals har jag fyndat!!! Kostar 440kr på nätet med jag har ropat hem en oöppnad från tradera för 120kr!!! Tack så mycket!

Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Visst är det ett underbart mönster med molnen från färg & form. Jag ska oxå köpa dräkten till vår bebis i rött. Sen tänkte jag att våra andra två ska få tröjorna, byxorna och mössorna. Får bli i rosa och grönt till dom :)
    Vi ska flytta till en lägenhet, 4 ½ är det. Just nu bor vi i en 3.a. Fast hade kunnat bo i en 3.a när bebisen kommer oxå men eftersom vi inte trivs med grannarna och vi hittade denna så blir det så här :P
    Lägenheten ligger i ett gammalt hus som är omgjort till lägenheter. Vi kommer få hela övervåningen för oss själva. Nere ligger det 3 andra lägenheter och det finns en stor tomt med sandlåda och annat för barnen. Kommer nog bli bra :)
    Visst är öppna förskolan roligt? Jag har gått på det med båda barnen när vi gått hemma.

    SvaraRadera
  2. Samhälle läste jag förra året, så har både 1 och 2 avklarat. Funderade på att ta 3 med men få se hur det blir till nästa termin. Usch matte är så jobbigt, jag har försökt läsa matte på komvux innan dottern föddes men fick inte godkänt så nu gör jag ett nytt försök och hoppas att få det godkänt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3