tisdag 22 januari 2013

Ost

Våra rutiner här på morgonen ser nästan alltid lika dana ut på vardagen, vi börjat med att klä på Valle, går och sätter oss i soffan och sätter på Disney kanalen, jag stället mig i köket och börjar göra frukost och te och så brukar jag fråga Valter vad han vill ha på mackan, men idag hann jag inte utan han bara satt där och kolla på tv och sa ost, ost mamma:) Lite gulligt tycker jag!!

När vi skulle klä på oss och gå till dagis blev vi ovänner idag jag och Valle:( Han vill gå ut men han ska bara springa ifrån och spralla när jag ska klä på honom och idag rann det över så jag höjde rösten mer än vanligt då protestera han ännu mer. Men vi blev snabbt vänner igen! Tråkigt när dagen börjat så och jag får så ont i hjärtat...

Idag har jag varit i Ängelholm och hämtat en bok som jag ska läsa i nästa kursen.. Agatha Christie "And Then there were None" Ska bli lite spännande.. Har aldrig läst hennes böcker då jag verkligen inte känt för att ens ta reda på vad dom handlar om men jag har ju hela tiden känt till henne.. Så får se om min uppfattning om henne ändras:)
Alltid kul att se efter hand när man haft förutfattade meningar om nånting!

Nu ska jag äta lite lunch innan jag ska fortsätta plugga!

Delar med mig av bilder på mig och Valter i morse och min lunch:)





2 kommentarer:

  1. Så gullig han är din lilla Valle :-) Aldrig roligt då man tappar tålamodet, men man måste ju få sätta stopp oxå även om det gör ont i lilla mammahjärtat :-)
    Lycka till med pluggandet idag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. gud va fint porslin !! var har du hittat det ?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3