onsdag 9 januari 2013

Ögonfransarna färgade..

Jag är glad att jag inte gjorde det själv, för det svider om det kommer in i ögat...
Jag har varit på det spaet tidigare och den tjejen som färgade fransarna idag har masserat mig tidigare och hon forskar/skriver om min hudsjukdom så det var kul att det blev just hon den här gången också:) Hon ska också ha bebis en månad efter mig! Det är kul när man stöter på sånna söta tjejer!

Här kommer bild på före och efter.. Jag vet faktiskt inte om jag ser jätte skillnad men när jag blundar ser jag skillnad, Men det är klart det är ju uppe på som hon lägger färgen jag önskar att dom kunde blivit fylligare!!
Vi får se hur länge detta håller och om jag gör det fler gånger:)

Kan du se skillnad på mina bilder? Är det värt att lägga pengar på detta?

Ha en fin dag! Nu ska jag återgå till studier!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3