måndag 14 januari 2013

Barnmorskebesök V 25

Idag har jag varit hos barnmorskan och lyssnat på hjärtljuden första gången:) Mysigt, även om detta är min fjärde graviditet så är varje graviditet unik och otroligt häftigt på olika sätt alla gånger!
Jag tror att vi fastnat mer för ett namn nu som vi båda tycker om :) Men tjejnamnen är svårare... Jag längtar bara mer och mer till våren nu!

Nu ska jag återgå till min bakade potatis på Graffiti Café!

Love V


SF-mått: 24 cm
Hjärtljud: 144-150
Blodtryck: 110/70

6 kommentarer:

  1. Det är något alldeles speciellt första gången man får höra bebisens hjärtljud :-)
    Är det en liten tjej i magen?

    SvaraRadera
  2. Jag tippar på att det är en tjej, kanske mest för att jag så gärna skulle vilja ha en egen liten tjej :-)

    SvaraRadera
  3. Åh ska du också ha bebis eller du längtar mest:)?

    SvaraRadera
  4. Mysigt att gå till barnmorskan:)
    Jag ääälskar bakad pära:)

    SvaraRadera
  5. åh fina magen :D
    tyck det e kul med SF mått :D ja var så otroligt stor och chockas då i efterhand!

    kram från en ny läsare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen nya läsare :) Jag tycker också att det är kul med sf mått, på mig har måttet stämt hyfsat överens med fullgångna veckor :)
      Kram

      Radera

Tack för din kommentar <3