onsdag 30 januari 2013

And Then there were None..

... Det är titeln på en av böckerna som jag ska ta mig igenom i Engelska kursen jag läser nu!

Idag har jag ingen lyx att sitta hemma och plugga, sitter på biblioteket för Magnus är hemma och vabbar med lille Valle, han har feber och är hostig. Inte så farligt som det låter men han var hängig i morse och igår kväll så då får man vara hemma!
Det märks att jag börjar närma mig slutet av graviditeten, börjar känna av tröttheten men det är skönt för jag mår bra annars bara halsbrännan och foglossningarna men sålänge jag inte sitter still för länge. Så känns det okej!

Hoppas ni alla har en fin dag idag!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du verkar ha, och kul att du lämnade ett avtryck så jag fick chans att se den :-)

    SvaraRadera
  2. Aw hoppas han kryar på sig snabbt! Spännande att det närmar sig. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3