fredag 7 december 2012

Julgodisbak

Goförmidda!
Hoppas du har sovit gott det har jag!
Drömt konstigt/livligt som hör till graviditeten! Jag visade Tindra och Melvin kläderna som jag köpt till bebis och kom på mig själv att så här mycket har jag nog aldrig förberett innan bebis kommit och jag är bara halvvägs :) Men skönt! Tar jag fram Valters gamla kläder också så kommer den här bebisen behöva en egen Walk in closet ;) Både Tindra och Melvin sa kan en tjej ha killkläder igår(vi vet inte om det är en kille/tjej men dom verkar tro att det blir en lillasyster), då svara jag bara att det finns inget som heter tjej och killkläder, då envisades dom om att dom skulle byta kläder med varann haha!
Det har blivit mycket kläder med färg och former till den här bebisen. Mest Villervalla, Dunnis, Molo och Polarn och pyret eller okej bara det och en overall från Lindex:) kul att handla som sagt!

Igår hämta jag leveransen från Skapamer.se vilket visade sig att 2 av 6 produkter var rätt resten ska returneras! Synd! Men jag har allt för att börja iallafall!

Igår eftermiddag gjorde tindra och Melvin var sin wienernougat sats, gott. Blev det! Men jag lär mig aldrig att det blir godast med ljus choklad och inte mörk som jag hade köpt. Men ändå trycker jag i mig;)

Ikväll ska det bli ännu mer julabak! Och extra plus är att vi får middag! Skönt att slippa det på en fredag! Resten sv helgen ska bestå av hockey träning och hockey turnering för Melvin och lite mer julbak:)

Ha en underbar fredag!

Kram hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3