onsdag 12 december 2012

Go onsdag!

Godmorgon! Valter sover fortfarande men jag har legat i sängen snart en timme och kollat i mina favorit bloggar och nu börjar bebis i magen vakna<3 härlig känsla att börja känna att det verkligen är en liten där inne!
Valter verkar må bättre så äter han och visar sig må bra idag så får han vara med på lucia firande på dagis imorgon<3

Jag började på fåtöljen igår, det kommer ta tiiiid att klä om dom! Lägger inte in bilder fören dom är helt färdiga:)

Jag är så glad över att det är snö och så mycket! Här nere ska vi vara glada om vi ens har lite snö! Men det ger ju så mycket mer julkänsla! När ska man klä granen? När tar man hem granen?
Jag har glömt det lite!

För någon vecka sen var vi på Chili och då hitta jag så himla fin servis,det var först tekopparna och tekannan jag föll för men sen när jag såg mattallrikarna och assietterna så börja jag tänka om jag ska byta ut mina tallrikar:) så länge som jag gått och funderat så kanske dom inte finns kvar längre ?!

Nu ska jag gå upp och göra en kopp te och låta Valter sova ut!

Ha en fin dag idag! Kram V

Föresten! Tack alla besökare för ni tittar in i min blogg! Och <3 till dig som lämnar kommentarer det motiverar och gör mig glad<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3