onsdag 28 november 2012

Inreda och renovera






Det är så himla kul att inreda och renovera, det har blivit ett gift för mig att leta gamla renoveringsobjekt, roligaste är det att gå på loppis och andra antik butiker men mycket säljer jag själv på blocket och tradera, in med det nya bort med det gamla. Melvin och Valters rum är halv färdigt, vill att det ska gå i svart och vitt (Väggarna är ljusblå) det är fortfarande bara fotoramar och matta kvar, undrar om jag ska välja en svart matta eller om jag ska bryta av med en annan färgstark matta?

Sen vi flytta in i huset så har jag varit rastlös och ändrat om bytt gardiner, färger mm hit och dit.
Men det känns som jag vet hur jag vill ha det :) Jag skrivier mycket i jag form trotts att vi är två om besluten :)

Åter till studier och graviditet, jag har börjar samhällskunskapen nu, väldigt mycket skriva och skriva men intressant.
Och graviditet, jag mår fortfarande så illa, jag spyr inte men jag klöks och dofter och bla äckliga syner som snor och någon som harklar sig får mig att klökas.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3