tisdag 16 oktober 2012

Medelhavspaj med parmesan och kronärtskocka

Är så hungrig på mat men när jag ser maten har jag ingen matlust.. Kan bara tänka mig hämt mat.
Mc donalds mat är verkligen nått som lockar mig, MEN är rädd att fastna i det träsket igen och att det slutar med 30 kilo plus. Vill inte det!



Medelhavspaj med parmesan och kronärtskocka
Här kommer det goda receptet!!

Ingredienser
Pajdeg
3 dl vetemjöl
125 g smör
1-2 msk vatten
1 tsk salt
Fyllning
2 dl lagrad ost t ex Västerbottensost eller parmesanost, riven
3 st ägg
1 dl grädde
salt och nymald svartpeppar
1 st squash
1 st rödlök
4-5 st inlagda kronärtskockshjärtan i olja
1 st paprika
10 st kalamataoliver
200 g körsbärstomater på kvist


Jag hade gärna avslutat dagen med Vit Marabou choklad!


Nu går verkligen mina ögon i kort!
Sov gott!!
Puss och kram V <

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3