fredag 16 januari 2015

Mixat mående

Jag har börjat inse att jag svänger rätt mycket nu. Jag längtar till måndag efter jag varit hos läkaren och förhoppningsvis fått en kraftig medicin justering för det funkar inte jag kan inte fortsätta lala på så här och svänga. Barnen blir ju osäkra på sig själva och Magnus vet inte vart han har mig... 

Just nu är jag mitt i mellan jag vet inte om jag ramlar snart eller flyger upp till skyarna med energi. Jag har för många idéer och tankar som snurrar på i mitt huvud just nu. Jag vill göra allt på samma gång samtidigt som jag vet hur trött jag kommer att bli efter och vilka konsekvenser vissa idéer kommer att ge. 

Det är just nu som en storm jag måste ligga ner och vänta ut den. 

Idag ska jag inte göra mer än att göra en efterrätt (komma på vilken efterrätt jag ska göra) hämta barnen i skolan och hämta barnen på dagis. Och ikväll ska vi till vänner och käka middag och det kommer att bli trevligt. Imorgon måste jag vila. 

Det tänker jag varje dag, imorgon ska jag vila för jag behöver det men jag snurrar alltid till det och flyr iväg med någon idée att jag ska göra nått och så ligger jag helt slut på kvällen och ger samma löfte till dagen efter. Imorgon måste jag vila. 

Jag måste vila och inte göra någonting men tankarna säger nått annat. 

2 kommentarer:

  1. Förstår att det måste vara otroligt jobbigt.. Men är det inte ett jättestort steg i rätt riktning att du tänker att du måste vila och att detta är en storm som måste ridas ut? Det låter som en bra insikt. Sedan ska det bara komma överens med känslan på insidan och det är där jag förstår att det måste krocka lite. Håll ut! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3