tisdag 3 september 2013

Go tisdag!

Godmorgon!
Nu verkar det som hela familjen kommit in i vardagen igen med tider och läggdags. Jag har inte lika svårt att varken somna i tid eller gå upp på morgonen och Valter sa själv klockan 19.00 att han var trött och ville sova och 19.15 sov han! Det är rekord!
Idag är det dagis dag och när jag säger till Valter att han ska till dagis och kompisarna idag så svarar han -Jag har inte semester idag <3 Söta unge.
Igår blev det en kvälls promenad på nästan 5 kilometer men idag när Valter är lämnad så blir veckans andra av femte promenad avklarad:)

Igår åkte vi till Ängelholm till en gammal vän och åt lunch och vi hade tårta med från Melvins kalas i söndags. Vi åkte buss dit eftersom vi inte har fått den nya bilen än. Valter tyckte det var jätte skoj men jag...blev åksjuk. Det värsta var att när jag börja planera att åka hem så blev jag åksjuk redan innan jag blivit på bussen:(
Jag längtar till vi har bil igen! 

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så duktig du är! Jag tänkte promenera igår jag med, men blev däckad av nån slags kortvarig förkylning. Men idag tr jag nya tag. Ska bara vänta hem sambon från älgjaktsskogen först :)

    Och här hemma har vi inte alls kommit in i några bra kvällsrutiner än. Ungarna är pigg trots att dom är igång hela dan. Men det ändrar väl sig snart hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  2. Usch för att bli åksjuk!
    Så duktig du är med promenaderna, jag SKA också börja. Det är ju lite lättare nu när Robin är på förskolan, så en promenad dit och hem och sen hämta honom och hem 3 dagar i veckan. Men jag måste verkligen ta lite fler promenader :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3