måndag 19 augusti 2013

Mobilen funkar igen?


Titta mobilen funkar igen?! Är det att den vill ge mig det sista som den har kvar att ge eller är det meningen att jag inte ska få någon ny telefon än?!

Nu står helstekt kotlett i ugnen och är snart klar. Mycket stek hemma hos oss nu. Igår blev det skinkstek. Men imorgon blir det korv och rotfruktsgratäng. Gott med höst mat nu. 

Jag fick frågan innan hur det igentligen är nu när jag har fyra barn. Alla är ju inte hemma jämnt men ändå. Just idag var den frågan passande. När vi var på inskolningen för Melvin så hade Valle bajsat så jag fick gå ut och hämta skötväskan i bilen och det första jag ser är att valles dörr är helt vid öppen!!!
Jag har allså packat ut alla barn och mig själv, låst bilen och gått.. Att jag låste hade ju ingen nytta. Det här har jag inte talat om för Magnus än.... Så läser du det älskling så. Förlåt, jag vet att jag är tankspridd. :)

1 kommentar:

  1. Haha! Guud så skönt att få läsa att fler är tankspridd! Idag tex när jag skulle lämna tillbaka några skålar till en kompis så glömde jag skålarna och kom på det först när jag kom dit ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3