torsdag 1 augusti 2013

Mitt i natten..

..mitt i natten här och jag kan inte somna. Gör allt annat utom att blunda. Har beställt hem bilder från när Saga låg i magen till idag:) Ska börja med mitt album som jag ska göra till henne<3 När jag gått igenom graviditets och förlossningsbilderna så kan jag inte släppa att jag faktiskt verkligen vill ha en till. Men självklart njuter jag av mina fyra barn jag har. Tänk jag är mamma till fyra barn! Jag undrar om jag hade klarat en till graviditet psykiskt. Jag hade gått och oroat mig för att någon skulle gå fel på förlossningen och inte tro att jag skulle ha en sådan tur att få fem friska barn. Slutet av graviditeten med Saga så gick jag och tänkte på om det skulle gå snett under förlossningen och hur jag skulle hanterat det och så tänkte jag på hur nöjd jag ändå skulle vara med "bara" tre barn. 
Är det bara jag eller är det vanligt att tänka så ju fler barn man får?


På väg till förlossningen när Saga kom till världen<3

1 kommentar:

  1. Jag vet ju inte, men jag kan tänka mig att det är ganska vanligt.. Ju fler gånger något (vad som helst egentligen) går bra, desto mer väntar man på den där gången då det inte gör det...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3