onsdag 3 juli 2013

Min ultimata resväska

Sen ett par veckor är jag medlem på Trendsale som du säkert känner till är det en sida som fungerar precis som Blocket eller Tradera fast bättre då det finns flera olika klädmärken som säljer via sidan med. Just nu pågår det en stor tävling via sidan där du ska plocka ihop fem måsten i din ultimata resväska. Jag hade svårt att välja ut mina fem favoriter från sidan då det finns hur mycket som helst till både fina priser och till dig som vill unna dig lite extra.


"Jag plockade först ut en enkel svart bikini som passar till det mesta, tex under den långa svala maxiklänningen som jag kan använda både på dagen och på kvällen. Dom svarta sandalerna med den snygga strass detaljen fram på foten passar mig bra då jag går i sandaler dag och natt på solsemestern och jeansjackan passar snyggt till maxiklänningen då det kan dyka upp svala kvällar. Till sist men verkligen inte minst en Guessklocka i guld till en solbränd arm blir en snygg detalj kvällar då jag vill känna mig extra fin!"

Tävlingen pågår mellan den 3 juli kl. 12 och den 31 juli 2013 kl. 12. För att delta krävs inget köp. Vinnarna får direkt svar från Trendsales och namnen blir offentliggjorda på Trendsales.se

För att vara med och tävla måste ni:
1. Bli medlem på Trendsales.se, det är gratis och jätte enkelt att bli medlem. HÄR blir ni det. (Du måste vara över 16 år och bo i Sverige)
2. Du  ska skapa en profil på tävlingssiten contest.trendsales.com/se. Här laddar du upp bilder av det fem delar som din resväska ska innehålla.(Bilderna måste komma från Trendsales.se)
3. Varje deltagare får endast delta en gång!
4. HÅLL TUMMARNA för att det är just du som är någon av dom fem lyckliga vinnarna. Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3