söndag 16 juni 2013

Blöta lakan...

Vissa straffar Gud med detsamma! 
Grannarna är på semester och då vår torktumlare är defekt så tänkte jag låna grannens torkvinda... Men ett tu tre så vräkte det ner. Inte vara en gång utan två, tre,fyra rejäla skurar! Undrar om regnet inte hade kommit om jag hade frågat först?! 

Bild innan regn:


Regnet höll även på att förstöra våran korvgrillning när våra vänner var här på lunch. Det vräkte ner just när vi skulle börja grilla så Magnus stod och grilla med sitt stora golfparaply. Bara för det så sken solen helt underbart när vi börja äta och det var då jag gick och hängde lakanen.... 

Haha ja ja..., barnen sover sen en stund alla nybadade och jag ska lägga mig på soffan nu innan jag själv somnar.

1 kommentar:

  1. Det är ju så typiskt... Hänga lakan, planera grillning och putsa fönster.. Det är såna saker som lockar fram regnet.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3