fredag 24 maj 2013

Medges ej...

Morgonen började faktiskt jätte bra och efter 2 år har jag kommit fram till vilka barn som kan sitta brevid vem i bör bil haha. Tindra ska sitta brevid Valter och Melvin brevid Saga!

Phu MEN när jag skulle handla idag fick jag rätt i ansiktet "Medges ej" !!!!
VA?! Fan vad pinsamt jag vet ju att jag har pengar, då har jag fört över till fel konto.. Suck, det är bra med ett räkningkonto, ett mat konto och ett lönekonto.. Men det gäller att hålla reda på vilket som är knutet till kortet! Och jag som inte har en fungerande telefon fick köra till mitt jobb och låna telefon för att kunna föra över pengar.

Nu är vi hemma Valter sover i vagnen, Saga sover i vagnen, Melvin cyklar med en kompis och jag JAG sitter i SOLEN!!
Snart dags in och laga lasangett till lunch!
Sen går tiden undan och jag och Saga ska hämta Jessica och Kayla på flygplatsen<3

2 kommentarer:

  1. Åh, det är ju så pinsamt när det händer!
    Hoppas du fick en skön stund i solen :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det ÄR bra med flera konton, men jag har också gjort precis som du och stått där med mina varor och sen medges inte köpet... Usch, usch, inga roliga stunder..

    Menar du att ni har SOL?? Här är det kallt, grått och blött... Lyckliga ni.. =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3