onsdag 15 maj 2013

Bvc inskrivning

Idag har våran Lotta från Bvc varit hemma hos oss och haft vågen med sig:)
Jag har fått det bekräftat jag kan amma ett fjärde barn till!
4670gr visade vågen idag!

När vi hämta Valter på dagis idag tog
Jag syskonvagnen! Jag vet inte alls vad jag tycker om den, jo den är bra men blåser det så känns det inte som att saga är så skyddad och solen lyser rätt på henne! Men det vågar jag inte säga till Magnus för det är så typiskt mig att komma på sånt i efterhand:)

2 kommentarer:

  1. Man kan inte tänka på allt, det är ju så mycket man ska tänka på och den perfekta vagnen finns nog inte... Vi byter vagn nu.. Jag som vägrade ha tvillingvagn där dom sitter bredvid varandra för jag tänker att det är redan smalt och trångt att komma förbi på många ställen... Men nu får dom liksom inte plats i "tåget" längre...

    SvaraRadera
  2. Den röda är den vi har nu och den beiga är den vi har beställt: http://skorpanloppan.blogspot.it/2013/04/fixarsondag.html
    Märket på den röda är "cam", en triss med liggdel, bilskydd och sittdel. Mycket praktisk eftersom alla tre delarna kan sättas på vagnen i vilken kombination som helst, men nu när tjejerna blivit ganska långa blir det trångt med benen...
    Den beiga kommer från peg peregó

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3