lördag 27 april 2013

Segt...

.. Det är vad det är, är så trött orkar ingenting gått och små pysslat här hemma och varit till affären och köpt lördagsgodis till barnen, det är vad jag har gjort! I affären träffade jag Magnus kompis som fråga hur det var och jag sucka över hur jobbigt jag tyckte det var nu..
Kompisen: - Det var fjärde va?
Jag: - Nej 7e.
Det sluta med att alla skratta i kassan,p han syfta på fjärde barnet och jag bf datumet :) Det blev rätt kul!

Och Melvin den trotsiga spelevinken... Inget biter på den grabben just nu, han skiter fullständigt i vad man säger till honom och pratar mycket om att han inte tror att någon tycker om honom eller att någon vill leka med honom. Tindra hade också liknande funderingar ett tag, jag tror det är en utvecklingsfas då man börjar bli mer medveten och självständig över sina handlingar och speciellt nu inför han börjar skolan till hösten!
Men att han har fem t-tröjor idag har nog med några andra idéer att göra!

Igår var det dom här tröttande förvärkarna igen från eftermiddag ända till sen kväll oh kände ingenting när jag vakna i morse! Jag vet och är säker på att det inte är på G utan jag ska bara gå igenom "förvärkarna".. På Valborg är det barnmorskan igen och jag tror på minst ett besök till hos henne innan skrutten vill ut!

Min trötthet har smittat av sig på resten av familjen då dom också verkar väldigt slitna, ska bli skönt att återgå till det "normala" om ett par veckor och bygga upp energi och jobba bort vikten!

Trevlig lördag till er fina!



1 kommentar:

  1. Haha, jag kan tänka mig att ni fick ett gott skratt och jag blev själv fundersam då jag läste 7:e :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3