måndag 8 april 2013

Go måndag

Skönt med måndag och ny vecka. Valter fick komma till sina kompisar på dagis idag, hoppas han fortsätter att hålla sig pigg nu. Imorgon ska min skrivning vara färdig och senast tisdag nästa vecka ska jag göra slut provet. Känns ok och ska bli riktigt skönt att inte läsa sen! Det är en annan sak att läsa sånt man brinner för och är mega intresserad av för då fastnar det bättre också!

Igår hade vi en riktig vila dag och det känns mycket mycket mindre i fogarna idag så det var bog min dag i lördags med städning, trädgårdsarbete, möbelmålning och promenader som gjorde att det gjorde så bävelens ont. Jag känner av det idag med men inte så hemskt som i lördags kväll och igår morse!

Idag skiner solen så när jag skrivit klart ska jag gå ut och pressa med boken istället tills det blir dags att hämta Valle<3
Ha en fin solig dag!

1 kommentar:

  1. Härligt väder. Skönt att det inte känns för mycket i fogarna. De e ingen höjdare..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3