torsdag 28 mars 2013

Vårkänslor och röksug

Är det något med våren som gör att folk "lyxar" till det med ett paket cigaretter till helgen nu när det är soligt?

Jag hade två killar/män framför mig i kön på Ica, först var det en kille som bestämt tog ett paket Malbro lights och kille nr 1 stod länge länge och kolla på cigaretterna men kille nr 2 var snabbare tog tog ett paket och då tog kille nummer 1 också:)

Det kändes att dom inte var några som röker i vanliga fall utan mer för att "lyxa" till det!

Jag är glad att jag håller mig men jag känner det ju varmare det blir att det hade varit gott med mousserande och en cigg i solen på fredag kvällen!

1 kommentar:

  1. JA, tänk ett glas rött och en cigarett ute i vårsolen ... men nä, är skönt att man slipper också ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3