lördag 2 mars 2013

Ge järnet!



 
Här har vi haft en skön morgon och JAG vaknade först för ovanlighetens skull dock skönt för Magnus kan jag tänka mig :) Överallt står det och pratas det om att det är mamman som vaknar om nätterna och tar barnen om nätterna, här är det oftast Magnus som vaknar först. Barnens första år har jag dock vaknat av minsta lilla och det börjar redan i gravidteten som just nu, det är nog förberedelse för mamma kroppen att vaka bebis <3
 
Killarna har kört ner till hockeyn, jag och Tindra ska baka sista kladdkakan till hennes kalas imorgon.
Men vi får snabba oss för Melle blev ledsen när han fick reda på att jag inte skulle kolla på honom när han spela lilla hjärtat.. Så vi snabbar oss med kladdkakan och cyklar sen ner till ishallen :)
 
En hyllning till FruEnarsson som tipsade om Järn-brus, vet inte om det är kombinationen av Blutsaften och bruset men piggare börjar jag bli och Friggs Järn+C brus är verkligen gott och lika med lätt att få ner som vissa andra järntillskott kan vara svåra med, PLUS att dom är billiga ynka 32,90:- på Ica Kvantum! Tack igen och jag ska rekommendera min barnmorska att föra detta vidare :)
 
Nu dags för kladdkakebak så vi kommer ner till ishallen sen, ha en fin dag<3

3 kommentarer:

  1. Godmorgon =) en vän sa till mig att brustabletter inte är bra... vet du nått om det?
    Jag vet inte, men man ska ju inte tro på allt men hon sa att det var prat om det på nyheterna?
    äsch jag vet inte haha. =) Men härlig blogg, hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig dag <3 saknar er alla , bamse kramar MIlla

    SvaraRadera
  3. Åh tack så mycket :) Dom är verkligen super bra, önskar att min barnmorska hade tipset om dessa vid första graviditeten :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3