torsdag 3 januari 2013

Panta mera!

Det blir mer pengar än man tror av att spara panten:) nu kommer det nog dröja länge till det blir så mycket nästa gång:)

Det är så skönt att ha Tindra och Melvin hemma, även om Tindra leker med sin kompis och Melvin leker på sitt rum så är dom ändå nära och vi äter tillsammans och sover under samma tak<3
Valter är också hel nöjd över att ha leksällskap tillgängligt hela tiden!

Nu känner jag bebis flera gånger om dagen tydligt och det syns tydligt på magen, det är mysigt! Idag köpte jag två bodysuit från Molo till bebis men i större storlek då jag redan köpt en heldel i 56 och vi kommer ta fram Valles klädlåda också så får vi plocka det som är i fint skick!

Jag är snabb på att fixa mycket till barnen och hemmet utan att Magnus får vara med och tycka och för någon månad sen köpte jag en Phil&Ted syskon vagn men jag har faktiskt sålt den igen bara för att Magnus ska få vara med att tycka! Jag vet att jag hade använt vagnen och jag blev förälskad i vagnen direkt men fick dåligt samvete:) haha vi får använda Valters fina Brio Go till bebis och märker vi att vi behöver syskon vagn så får vi ta det då! Jag ska iallafall leta efter en "Easy rider X stå/sittbräda som Valle kan sitta och vila benen på när vi går fram och tillbaka till dagis!

Nu har jag kommit längre med min ledighet från jobbet iallafall! Har pratat med chefen och ska behålla mina helger fram till bebis kommer och vara tjänstledig på vardagarna så jag kan läsa :) känns skönt! Med Valle blev jag sjukskriven så sammanlagt var jag hemma nästan 3 månader innan han föddes eftersom han gick över också! Och det satte sina spår då jag blev nedstämd till och från nästan hela föräldraledigheten! Jag har alltid varit extra känslig och har lätt för att bli nedstämd!

Nu ska jag kolla läget vad kidsen gör Tindra ska ha kompis som sover över i natt:)

Kram hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3