onsdag 23 januari 2013

God morgon!

Hoppas ni alla har sovit gott! Det har jag med livliga drömmar! Det är nått när jag är gravid och drömmar, drömmer mycket och lite "konstiga" drömmar...
Har drömt om barnen, bebis, jobbet, träning och att jag varit med Magnus på jobbet känns snurrigt! Haha

Vill dela med mig av vad för mig är en extra god frukost! Hitta jordgubbar från Spanien på Ica maxi igår för 15kr så idag blev det fil och flingor med banan och jordgubbar, en macka med korv och grönsaker, ett glas te och ett glas god juice! Bra start på dagen!

Ha en fin dag idag! Stor kram V

2 kommentarer:

  1. Kul att se vad andra äter. Ibland blir det idè torka!

    SvaraRadera
  2. Åååå jordgubbar!!!!!!!! Smakade de bra eller var de bara vattniga? Måste nog köpa jag med hur som helst hehe Sommaren då jag var höggravid med Edvin var jordgubbar och vattenmelon det bästa jag visste!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3