tisdag 15 oktober 2013

Träning gör mig glad

Så är det. Det känns skit innan men när jag väl kommer dit är det riktigt skönt och kul. Jag är trött och tung när jag går dit och pigg och lätt när jag går därifrån. 
Det är skönt! Idag har jag också haft en skön dag, vi har gjort mycket roligt utan att stressa. 
Och som sagt. Jag håller på att bearbeta tanken med att ta fram sittdelen till vagnen så Saga kan få se mer. Stackars men idag när vi palla äpplen hemma hos farmor så fick hon sitta upp i liggdelen:)

När det var dags att hämta hem Valter från dagis så följde kusin Adam med och vi åkte hem till oss i någon timme innan Adams mamma kom och hämta honom. Det är det som är bra med kusiner att dom kan leka<3

När Adams mamma kom för att hämta honom bjöd jag på kaffe och nybakat jättegoda chokladmuffins. Vi premiär drack ur mina fina koppar.

Det var vår dag kort sammanfattat. 
Imorgon blir det nog en lugn hemmadag för att spara energi till babyrytmiken på torsdag. Så är det här just nu. Får välja bort vissa saker för att orka med nått annat. 

2 kommentarer:

  1. Så fin kopp! Älskar bilden på kusinerna :D Så fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan, trillade in på din trevliga blogg på något vis. :) Träning gör mig också glad, jag längtar alltid efter att få dra på mig träningskläderna och tillbringa lite tid för mig själv! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3