torsdag 17 oktober 2013

Inredningshjälp

Jag behöver tips och idéer på hur jag ska göra i killarnas rum. Valter och Melvin delar just nu rum och jag vill hitta någon lösning hur dom kan ha en varsin hörna på nått sett. Vet du någon bra inrednigssida på barnrum och där syskon delar. Skulle vilja göra någon koja av nått slag. 

Vi har ordnat en bokhylla till Melvin nu iallafall så han kan stänga in det som han inte vill att Valter ska röra. Det var en jobbarkompis som hade den men skulle kasta den! Hey här kastas inget då tar jag det:) 
Batman målningen har Magnus gjort till Melvin när det "bara" var Melvins rum.


8 kommentarer:

  1. Kanske dela upp rummet med en sovdel (där de fortfarande delar) och en lekdel med varsitt skrivbord och någon slags avdelning däremellan?

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vi har det nu som jag vill bli av med så dålig förvaringsplats.

      Radera
  3. Grabbarna här hemma har en våningssäng. Sen så har dom varsin hylla där dom har sina "egna" leksaker. Fungerar bra än så länge. Och vi kan inte ha på nåt annat sätt just nu då rummet är ganska litet ....

    SvaraRadera
  4. vilken perfekt förvaringsgarderob!

    SvaraRadera
  5. Ni kanske kan fortsätta på Batman temat och bygga varsin "bat-cave" eller så åt dem? :)

    Sv;Jo jag har funderat på det med, men de flesta är så jäkla äckliga! Kanske de med choklad då då ;p Tack! :)

    SvaraRadera
  6. Vet inte vart den är köpt.. men det är pippis märke iaf :)

    SvaraRadera
  7. Ja den är enorm i storleken tror jag. Nu är ingrid väldigt liten också. Men jag tror att den här i strl 68 kommer att passa bra hela långa vintern :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3