tisdag 15 oktober 2013

Bloggen 1 år

Idag för ett år sen gjorde jag bloggens första inlägg. Kul att blicka tillbaka vad jag gjorde och vad jag skrev för ett år sen. Då låg ju Saga i magen och jag pluggade på heltid och jobbade varannan helg. 

Natten i sängen, Saga skulle ju få sova sin första natt i sängen. Det blev hennes första kväll. När hon vaknade för mat tog jag upp henne och mata henne sen la jag tillbaka henne men efter en stund börja hon gnälla så då tog jag med henne i vår säng<3 Det gick bra de första timmarna iallafall. Hon vaknar ju varannan timme eftersom hon äter varannan timme hela dygnet och det har hon gjort från start med undantag för vissa nätter som hon sovit längre. Men inatt vakna hon oftare och jag gissar att det är tänderna som bråkar med henne. Stackars.

Idag är vi bara hemma! Vad gör ni?

3 kommentarer:

  1. Kanske Saga och Jennifer hade möte igår om att bråka med sina mammor inatt? För oj vad många gånger hon har vaknat inatt..

    Grattis på 1 år bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Grattis bloggen på 1-årsdagen!

    Och bustjej <3 Ingrid är tvärtom. Hon ska vi försöka mata var 3:e timme, men var 4:e passar så mycket bättre. Förhoppningsvis går hon upp ändå som hon ska, för liiite mer äter hon faktiskt nu :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får sova lite mer i natt och grattis till bloggen ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3